Tre av dem :)

tirsdag, desember 06, 2005

Innleggelse...

Ja, da er Beate lagt inn på barsel på Tønsberg sykehus for slappe av og holdes under oppsyn. Vi hadde innvendig UL undersøkelse hvor legen sjekket livmorhalsen og den var faktisk bedre nå enn på fredag, og legen synes det så veldig bra ut. Men etter hans erfaring om gravide mødre som skulle slappe av og ta det med ro hjemme, var veldig dårlige, så hun fikk nok bli på sykehuset. Far og søsken kan komme hele dag, utenom hviletia midt på dagen, mens alle andre må komme mellom 6 og7.
hennes avdeling er helt ny, og gaske så bra i forhold til mye annet. Det kan nevnes at fra romdøra hennes er det 2,5 meter til tlf, og pc. Og 10 meter til kantina på avdelingen.
Beate får foreløpig lov å gå på do, dusj og hente mat selv. Dette tror jeg hun satte pris på:) Hun ble også lovet perm og hjemreise.
Har desverre ingen bilder da kamera er på rep. Men det kommer nok etterhvert.

4 Comments:

  • ja, ja - vi visste jo det måtte komme. Du og Emil får reise mye på besøk. Blir nok rart for han at mamma ikke er hjemme!
    Hvilke dager er det undersøkelse nå da? Tirsdager? Sjekket legen kjønn, eller tok dere bare ul "inni"?
    Kos deg da, Thomas. Hvis det er en trøst; jeg er alene jeg også. Litt kjipt noen ganger, og litt deilig andre...

    By Anonymous Anonym, at tirsdag, 06 desember, 2005  

  • Hei Ane....

    Undersøkelser er nå i hytt og pine... vet de har tatt et par prøver i dag allerede. Han skjekket ikke kjønn, men kommer nok til å gjøre det også, da dette kan ha innvirkning på hva som skal gjøres og ikke. jeg og Emil skal nok klare oss skal du se... Hehe...

    By Blogger Thomas, at onsdag, 07 desember, 2005  

  • Dette er vel for allmenheten:) du må blogge tomas! klart vi vil vite hva som skjer...kan ikke ringe beate hver dag..smil.. Var forresten en liten tur innom beate igår...første kvelden der så det var nok ikke så kjedelig ennå, men trøstet seg med permisjoner som ble lovet. Du og emil klarer dere helt sikkert fint. Tre- fire mindre for deg og passe på til daglig. Bilen var forresten fin og meget passelig for en familie på 6...må si jeg ble litt misunnelig, med tanke på hvor mange vi er til tider. Er det ikke på tide og tigge litt snart...noen der ute som har noen ideer? Denne familien vil treneg MYE utstyr. Klem

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 07 desember, 2005  

  • Hei dere!
    Så blir det ruging for alle penga!
    Hvor lang er cervixen (livmorhals- åpningen) til Beate? Jeg husker det var det de var mest interessert i hos meg. Min var rundt 4cm hele tiden. (Lang!) Det var en av grunnene til at jeg fikk være hjemme til uke 35... Vedr tiggebrev/sponsing så sendte vi ut dette ca 3mnd før termin. Fikk stort settt beskjed om å ta kontakt så snart barna var født. Lurt å sende brev snart kanskje?
    Datteren vår ble veldig pappa-jente den tiden jeg var på sykehuset. Hun har ikke vært sjalu i det hele tatt. Hun husker ikke tilbake på tiden hun var enebarn. Hun lurer på hvor bebiene er når hun ser bilder av oss/henne fra tiden før trillingene. Spennende å se hvordan det går med Emilen deres. Tror kanskje det er fordel at han er så liten?
    Lykke til med ruging. Hilsen mortil4 :-)

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 07 desember, 2005  

Legg inn en kommentar

<< Home